artonde april

04.50
visade klockan när den ringde imorse. Mindre kul om man säger så. Men Jonas skulle jobba kl 6 så det var bara att gå upp. När jag kom hem en timme senare insåg jag att min säng inte var bäddad och jag var inte speciellt sugen på att fixa det då så det fick bli alternativ två - soffan. Somnade om vid 7-tiden och vaknade lagom utvilad vid 10. Efter en lättare frukost bar det av till järvafältet med papi och Zoey. En härlig skogpromenad med fika i solen, något som jag kallar det mesta - underbart!  
 
På eftermiddagen cyklade jag till Stinsen för lite små inköp. Tanken var att köpa träningskläder, bhar och mascara. Det blev nästan som jag hade tänkt mig. Inga träningskläder eller bhar men en mascara köpte jag. Förutom den blev det en tunika, lite tossor, ett läppglans, en anteckningsbok och lite glansgrej för håret. Tänk att det inte alltid blir som man tänkt sig. Kvällens planer var att städa rummet men det orkar jag inte, skjuter på det till imorgon istället. Något kul måste jag ha att göra då också ;) Istället ska jag kolla på Beck och bara njuta av att jag är ledig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0