elfte april

Vi har ungefär 1,5 timma kvar. Åkte förbi Nyköping nyss. 13.40 lämnade vi Lund och tiden har gått ruskigt fort. Det är konstigt hur en hel dag bara kan försvinna genom att man sitter i bilen, haha. Kommer varken hinna eller orka göra något när jag kommer hem förutom att plocka upp mina saker. Imorgon kallar jobbet och ett 9-timmars pass!

Innan vi åkte tog jag på mig att hämta bilen som stog 20 min bort. Jag var lagom stolt när jag hittade bilen utan problem när det är andra gången jag är i Lund. Lika stolt var jag dock inte när jag inte hittade tillbaka till huset för det var en helt annan väg man skulle åka, haha. Men efter lite vägledning via telefon hittade jag rätt även då.

De fem dagarna i Lund kan sammanfattas; riktigt bra! Vi har sovit gott, ätit gott, umgåtts gott(?) osv. Finns nog ingenting jag kan klaga på eller joo det finns det säkert. Men ingenting som ploppar upp just nu och då är det ingenting som är värt att komma ihåg. Jag är säker på att jag kommer besöka staden flera gånger under de 4 åren som Jonathan har kvar att plugga där.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0