fjortonde april

När Mikis och jag äntligen hittade fram till brittiska turistbyrån så satt det en fin lapp på dörren att dom hade stängt sedan i förrgår och hänvisade till hemsidan, tack för den! Det blev en snabbis på Drottninggatan innan vi delade på oss och åkte tåg åt varsitt håll. Hon hem för att träna och jag åt andra hållet för att gödas.

Eftermiddagen/kvällen har spenderats med Jonas och det har varit myspys. Efter ha lagat mat och tittat på tv ett tag var inte klockan mer än halv åtta så vi tog en sväng till havet. Med varsitt päron stod vi på bryggan och tittade ut på vattnet och ankorna, haha. Mysigt va? Nu är vi hemma igen och ska snart krypa ner i sängen. De senaste veckorna har jag inte lagt mig senare än tolv, är ingen riktigt kvällsmänniska men inte någon morgonmänniska
heller. Aja, strunt samma. Imorgon är det jobb som gäller igen 11-19. Tagga tagga tagga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0