sextonde april

God morgon! Inatt drömde jag hemska drömmar och när jag vaknar så öser regnet ner. Vilken kul start på dagen. Hoppas att det blir bättre under dagen. Det är jobb 11-19 som gäller (Observera att jag inte stänger en fredagkväll!), sen ska jag hem och äta middag (rääkor) och när Coop stänger ikväll kommer Jonas och plockar upp mig så åker vi till honom och sover (myyys).

Imorgon är både Jonas och jag lediga men han ska säkert plugga så jag får helt enkelt hitta på något på egen hand. Har ingen aning om vad, men något ska jag nog kunna hitta på. Nu måste jag fixa iordning här hemma innan jag drar på mig stövlarna och cyklar till jobbet. Ajöökens!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0