tionde april


Efter ha lämnat av Jonas tog jag och bror min en promenad i Lund. Det blev en sväng in i domkyrkan eftersom det inte gick igår - himla fin kyrka det är! Vi gick in på HM men inget föll mig i smaken. Här i Lund har affärerna bara öppet till 16 på lördagar och stängt på söndagar. Jämför med Kista där dom har öppet till 21 alla kvällar i veckan, haha.

Just nu sitter jag i soffan och kollar på RENT medan Jonathan fixar sin cykel. Om en stund ska vi gå och prova kebaben och sen bara fortsätta chilla. Det är inte så mycket annat man kan göra här. Så onyttigt som jag har ätit de senaste dagarna kan jag inte minnas att jag har gjort någon gång förut. Snacka om att det måste bli ett x antal gymbesök när jag kommer hem. Tur att jag fick tre  timmar PT i födelsedagspresent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0