tionde april

Märks det att det inte finns så mycket att göra här i Lund för jag tror aldrig jag har skrivit fyra inlägg på en dag, haha. Hur som helst så har jag kommit fram till att jag är lite orolig för min ekonomi. Jag var ledig hela förra helgen, den här helgen OCH så har jag fått ledigt nästa helg också. Jag förstår inte grejen. Ena sekunden jobbar jag stängning varje helg och andra sekunden får jag inte jobba alls. Finns det inget mellan läge? För att om man inte jobbar helg alls så får man inte dom stora pengarna..

Det finns lite saker som behöver betalas liksom. Bl a den här helgen i Lund har inte varit gratis. Det har varit konsert, bilresor, mat osv. Jag ska köpa en iphone för 5200kr. Om några veckor åker Mikis och jag till London i  fem dagar och det sista jag vill göra där är att snåla. Sen har jag ett gymkort på 3000 kr som ska dras från min lön också. Herregud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0