tjugotredje april

Sitter med tossingarna i mammas elektroniska fotbad. Det bubblar och vibrerar och allt vad det gör - hur skönt som helst! Tänkte fortsätta kvällen i SPA-anda med dusch, ansiktsmask och måla på nytt nagellack. 
 
Igår var det ingen bra dag. Redan när jag vaknade kände jag mig halv taskig och var helt utan energi. När jag satt i kassan första timmen på jobbet blev det inte bättre och kände att det inte skulle hålla hela dagen. Jag frös, hade ont i huvudet och anade att febern kom smygande. Så jag ringde bossen och bad om att få gå hem. Det är inge roligt att vara på jobbet och göra ett halv bra arbete, då känner jag mig bara i vägen. Därför gick jag hem, tog en dusch och la mig i sängen. Senare på kvällen blev det bättre, det var mat och sömn som behövdes men det är bättre att ta det säkra före det osäkra. Har ätit alldeles för dåligt de senaste dagarna på jobbet. Hur som helst, så tyckte jag att jag gjorde rätt val med ta det säkra före det osäkra eftersom jag ska jobba hela helgen och åka till London nästa vecka(!!).
En sne bild är bättre än ingen bild alls. Tycker dock inte att det här är speciellt snygg med tanke på.. ja allt! Speciellt det härligt glansiga ansiktet. Fast jag hade ingen bättre som passade ihop med mitt sjukinlägg.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hahaha åt bilden :)

2010-04-23 @ 21:47:07
URL: http://frootie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0