tolfte april

God morgon! Igår kom vi hem prick kl 21 så med stopp och allt tog resan 7 timmar och 20 min. Blev en snabbdusch och sen bums i säng. Trots att jag bara hade suttit i bilen hela dagen tog det inte många minuter innan jag somnade,  haha.

Efter fem otroligt onyttiga dagar i Lund ska jag ha fem otroligt nyttiga dagar här hemma. Hade egentligen tänkt att gå upp vid åtta och ta en morgonpromenad men det sprack när jag såg att vädret var så tråkigt, hehe. Börjar morgonen med en stadig frukost, två äggmackor, en banan och en glas juice. Till lunch har jag med mig biffstoganoff med ris, två morötter och lite nötter. Nu är det upp till jobbet att inte ha massa gottesaker som står i personalrummet för då spricker hela min idé.

Innan jobbet ska jag förbi pappa och hämta min cykel - nu är det våååår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0