trettonde april

God morgon! Solen skiner och himlen är blå - igen. Hur underbart är inte det. Jag hoppas att det håller i sig till imorgon för då är jag ledig ledig ledig :) Slocknade riktigt tidigt igår också, man blir trött av att jobba. Men med tanke på hur dåligt jag har sovit är det nog bara bra. Jag gick tex från djupt sovande till klarvaken på 3 sekunder för att jag drömde en mardröm och då när jag var vaken passade jag på att skicka ett sms till Mikis, hahaha.

Det är kanoners att man kan cykla till jobbet för då sparar man typ 12 min på det. Idag ska jag använda dom 12 min till att göra en fruktsallad som jag kan sitta i solen och äta på rasten sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0