nittonde april

Ny vecka, nya tag!
Idag hade jag min tredje lediga dag och imorgon är allvaret tillbaka. Tre långa dagar på jobbet väntar innan jag är ledig igen. Efter solsken kommer regn, eller hur är det man brukar säga? 
 
Dagen började med att jag sov väldigt länge för att sen äta en god frukost i soffan, sorry pappa. Efter det drog jag på mig träningskläderna och joggade (1km, max! haha) hem till mamma för att hämta hunden. Vi tog en promenad i parken och sen satte vi oss vid slottet, tillsammans med alla pensionärer, för att njuta av solen. Resten av dagen bara försvann, jag vet inte riktigt vad som hände. Jag städade lite, tittade på tv, lagade middag, handlade mat med pappa, hämtade lillebror från träningen, åt glass i sängen, pratade i telefonen och vips så var klockan 22.  

Nu ska jag stänga igen fabriken och läsa lite i min bok. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0