söndag

Ikväll är det samma visa som igår, att jag inte riktigt kan varva ner efter jobbet. Tusen tankar snurrar i huvudet, massor av saker ska göras och tiden räcker knappt till förrän man ska vara på jobbet igen. Känns inte riktigt som att jag har (läs:vill) kommit in i vardagen än. 
Jag skrev för några veckor sen att min mobil helt plötsligt slutade fungera och att det visade sig att den var fuktskadad. Vilket i sin tur gör att man inte får ut någonting på garantin. Utan istället fick jag ut futtiga 798kr på försäkringen, tack! Som alla vet så går det inte att knata runt med en halvtaskig telefon som man inte kan ringa med osv. Därför har jag nu bestämt att jag ska köpa en iphone så imorgon efter ett telefonsamtal till Telia så ska jag beställa den, wiihoo :)
Nu; sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0