sorglig lördagskväll

Idag var det galet mycket folk på jobbet! Det gjorde att det inte fanns någon tid att varva ner utan det var fullrulle hela kvällen. Energin satt kvar även när jag kom hem så jag bestämde mig för att börja rensa lite i min kattvind (läs:garderob). Känns inte som att klänningarna och sommarjackorna behöver hänga längst fram. Bättre sent än aldrig alltså. Fast jag började med att rensa lite på golvet där det låg tusentals saker, bla ett x antal väskor. Så jag bestämde mig för att ta ut alla och kolla innehållet. Det var allt från hårnålar och tamponger till flygbiljetten till Ayia Napa för 1,5 år sen och ett par örhängen som jag har letat efter. Tänk vad städning kan vara underhållande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0