16 juli

Det är väl förargligt att himlen ska vara blå och solen skina när man jobbar hela dagen. Under tre dygn i Lund/Malmö såg jag solen max 3 timmar. Thanks för det liksom! Jag tror fortfarande på värmen i Juli.
 
Idag är det som vanligt jobb 11-20 och förhoppningsvis hinner jag med ett bodypumppass efter. Missade passen förra veckan så det är faktiskt hög tid att gå på ett. Samtidigt skulle det vara skönt att slippa eftersom dom har gjort om passet och har en 6 min lång benlåt (!!) och det ryktas om att det är det värsta benpasset sen 1992. Vi får se hur det blir. Jag slutar egentligen en halvtimme efter passet har börjat. 
 
Några bilder från Malmö i lördags; 
(mamma fick rycka in och ta hand om en kille som låg på femte plats med 1 km kvar men hade så grov vätskebrist så att han varken kunde gå eller var vid medvetande. Så när ingen funktionär eller polis ryckte in gick mamma in på banan och tvingade ner honom i gräset och tillkallade ambulans. Pressen var framme efter 2 sek och fotograferade men dom klippte bilden så endast ambulansen kom med. Rackarns alltså!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0