återuppståndelse från jobbkoma

Hmm.. Sex dagar sen jag skrev något. Busy brud! Ja, jag är väldigt upptagen nu. Upptagen med att jobba. Hela veckan jobb och imorgon är jag äntligen ledig. Känns som att livet bara flyger förbi nu. Johanna har jag inte hunnit träffa sen den dagen hon kom hem, galet. Middag äter jag knappt hemma längre, micromat på jobbet helt enkelt. 
 
Trots en vecka full med jobb har jag ändå hunnit med att besöka Ikea och träna. Haha, trodde verkligen att det skulle vara lite mer men sen insåg jag att det inte var speciellt mycket mer. Hur som helst så är jag ledig fre-sön och då ska jag bara njuta av att slippa jobba. Imorgon ska jag till Väddö med Jonas familj och fira midsommar och på lördag eller söndag ska jag träffa Johanna. Och fint väder ska det vara också! 
 
Just nu har jag målat om mina naglar igen - har svårt att bestämma vilken färg jag gillar mest. Nu blev dom vita och det blev riktigt snyggt. Måste bara ha tålamod att låta det torka ordentligt nu, vilket jag oftast har ganska svårt för. Kl 14 ska jag befinna mig på jobbet och innan dess ska jag hinna duscha, plocka ihop kläder till helgen och gå ut med hunden. Men först måste nagellacket torka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0