christian the lion

Tänkte starta morgonen med en inspelad dokumentär om Christian the lion - känd från youtube, som sändes på tv förra veckan. Fast något hade gått snett och bara 7 minuter hade kommit med. Fan, jag ville verkligen se den. Får kolla om den kanske sänds igen eller om den finns på nätet någonstans. Youtube-klippet är verkligen hur mysigt som helst. Det spelar ingen roll hur många gånger jag har sett den, tårarna kommer ändå varje gång. Kärleken tränger sig liksom ut genom rutan.  
 
Idag är det jobb igen. 11-19 och sen direkt hem till kusinerna på tårta. Både min faster och en kusin fyller år. Vad är oddsen att man får barn på sin födelsedag.Med tanke på min träning så kan jag med gott samvete smaska i mig lite tårta. Och vet ni vad som mer händer ikväll? Jonas kommer hit. Äntligen ska få pussa på honom. Förutom tre minuter på jobbet igår så har vi inte setts på en vecka. Men det är väl bara att vänja sig eftersom han flyttar till Kalmar om två veckor...

Kommentarer
Postat av: miks

hur går det med uppdateringen va?!?!

2010-06-24 @ 11:07:17
URL: http://mimimikis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0