I love plånböcker

Nu är Bingo och Svettis äntligen återförenade! Cyklade en sväng till Stinsen på eftermiddagen för att köpa födelesdagspresent till Oliver men annars har jag bara varit hemma hos Johanna. Fikade på eftermiddagen och åt grillspett till middag nu på kvällen. Som en sann vän vet hon att jag älskar plånböcker, och kommer ihåg hur avundsjuk jag var när hon kom hem från Kina med massor av nya till sig själv. Så nu hade hon köpt en till mig. En brun i läder i alldeles perfekt storlek. Love it! 
 
Om en stund kommer Jonas och myser framför tvn med mig. Men innan dess måste jag plocka ihop lite saker som ska med på min minisemester till Lund. Åker på fredag direkt efter jobbet och imorgon är jag fullbokad hela dagen. Fast eftersom jag intalar mig själv att det kommer vara strålande sol och 25 grader varmt alla dagar så kommer det inte behövas så mycket kläder. Det är snarare alla Zoeys saker som ska med som kommer ta plats..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0