nybakade studenter

Vårruset gick toppen, 27 min. Jag var helt död men det kanske inte var så konstigt med tanke på hur dålig kondis jag var. Målet var att vinna över Rebecka och det gjorde jag (såklart)! Nöjd och glad helt enkelt. Sov över hos Jonas och sen direkt till jobbet dagen efter, igår alltså. Jobbade till 19 och sen hem för att äta grillad mat med familjen och ta en långdusch. Mötte Jonas när han slutade 22, gick hem åt lite chips, städade rummet och sov. Idag har det varit utspring i/på Rudbeck och shopping på Maxi. Dom toblerone, daim och marabouchoklad i som lösviktsgodis(!!). Nu har jag lockat håret och dragit på mig en klänning. Nästa; Johans studentmottagning och troligtvis en utgång på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0