paaaaarty!

Äntligen är min lediga dag här! Fast det är ingen vilodag direkt, kommer bli full fart hela dagen lång. Gick upp vid 10 och tog en lååång dusch men hårinpackning och grejer. Ja, sen har jag inte hunnit med så mycket förutom att föna håret. Fullt upp som sagt, haha. Nej men seriöst. Mikis har grillpartey (jag vet att det stavas party, men man säger partey med betoning på ey, så därför skriver jag så också) ikväll och jag är en så himla snäll vän som ska hjälpa henne med att handla och fixa&dona innan. Så strax efter två ska jag möta henne och innan dess ska jag flytta över alla saker till mamma, äta frukost, gå ut med hunden, måla naglarna, bestämma kläder osv osv. Det börjar bli hög tid att sätta igång nu. Först ut; frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0