Pure, en kompis till Sture

Johans studentmottagning, hem till Stina och föra med hennes föräldrar, en lätt joggingtur till tåget, en sväng till Medborgarplatsen för att möta upp folk, tillbaka till centralen, vidare mot Sommar - kom inte in pga låång kö, lämnar alla och tar en taxi med Stina och Tobbe Sogni för en drink, går till Pure (kompis till Sture), dansar som tokar, Stina blir full, Pure stänger, S&T köper cheeseburgare på Donken, hör Johannas klara stämma "Feeeeliiicia!", lämnar S&T för att få sällskap med Johanna hem, knallar barfota till Norra Bantorget, väntar på bussen, pratar med Tobbe som sitter på bussen som vi tänkte åka hem med men kör förbi, får vänta 30 min på nästa buss, Anton kommer (coopmöte), solen går upp, bussen kommer, står nästan hela vägen hem, går i daggvått gräs hem och möts av en morgontrött "vakthund" 05.00. Det var min kväll. Nu ligger jag i sängen och har precis ätit 2 ostmackor och om 8,5 timmar börjar jag jobba. God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0