Stockholm here we come!

Sitter på tåget hem nu. Fyra väskor och en hund, tur att pappa möter oss på perrongen. Zoey har dammsugit hela golvet på smulor. Vi delar kupé med en annan hund. Den är pytteliten och får ligga på sätet. Zoey morrade lite men sen blev hon superglad, ibland har hon svårt för andra hundar. Mitt internet hackar och jag har läst klart min tidning. Roar mig med att äta min matsäck, och spela Line up på mobilen.  Idag har vi inte gjort något speciellt, inte för att vi har det dom andra dagarna heller men ändå. Tog en morgonpromenad med Zoey, åt frukost, spelade tv-spel, tog en långpromenad, köpte fina sandaler på Bianco, åt pannkakor och sen gick vi till tåget. Till middag blir det en kycklingsallad från Konsum och till efterätt en Tom&Jerry påse. Nu är det bara 3 timmar och 15 min kvar!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

woho Line up

2010-06-15 @ 08:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0