tar du tid? vem tog tiden? jag tar tid!

Tiden bara flyger iväg från mig. Både igår och idag har tiden flugit fram, har knappt hunnit vakna förrän jag ska sova. Om vi fortsätter i den här takten så kommer det snart vara vecka 28 och då har jag seeemster! Jag har ingen aning om vilken vecka det är nu men jag vet att vecka 28 är i mitten av juli och det är ju ungefär en månad tid. Så jag hoppas att de fyra kommande veckorna går så snabbt som bara fyra veckor kan gå!
 
Idag före jobbet hade Stina, Johan, Jonas och jag spelmys hemma hos Stina. Vi spelade TP (1:a Stina, 2:a jag, delad 3:a Johan och Jonas. Vad hände med killarna?), åt glass, kakor och bullar. Himla trevligt! På jobbet firade vi 2 års jubileum med grillning utanför entrén. Hann med en bit fläskkarré, potatissallad och tårta före jobbet och två korvar till middag lite senare. Gratis mat är alltid gott! Efter jobbet tog jag en lång dusch med jordgubbspeeling och min rosa duschpuff för att efter det kunna spraya på "spraytan in a can". För i det här vädret blir man ju inte brun.
 
Imorgon vid den här tiden befinner jag mig i Lund och innan dess ska jag hinna sova, packa, köra över saker till pappa, jobba 10-19, åka till Bromma, flyga ner till Malmö och förhoppningsvis hinna med sista flygbussen som går 20 min efter att mitt plan landar. Känns som att det kommer blir fullt upp imorgon så nu är det hög tid för mig att sova. Eller först måste jag kolla på SATC och Two and a half men. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0