lund i helgen

Nu ska jag sova och samla kraft inför resten av veckan. Har ingen motivation att gå till jobbet längre så i slutet av veckan åker jag iväg på en lite mini-semester till Lund. Jonathan ska springa Broloppet över Öresundsbron på lördag och mamma har inte varit och hälsat på honom än, så vi åker ner tillsammans. Eller hon åker ner på fredagmorgon och jag på fredagkväll, och hon åker hem på söndag medan jag stannar kvar en natt till eftersom jag är ledig på måndagar. Egentligen är det inte bästa helgen att åka bort, dels för att Stina är hemma och hälsar på och åker tillbaka till London på söndag och, dels för att Johanna kommer hem på onsdag och vi har inte träffat varandra sen i November(!!). Men för att jag ska orka jobba de kommande veckorna (har inte semester förrän vecka 28) så kände jag att den här resan är välbehövlig. Som tur är kommer Stina hem i Juli igen och jag kommer ha massor av tid att träffa Johanna nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0