änglarna sjunger

Idag har jag varit ledig! Började med att försöka sova bort min förkylning med 12 timmars sömn inatt. Men trots det, apelsiner, te, nässpray, huvudet över kokande vatten och massa andra trix är den fortfarande kvar. Därför blev jag  tvungen att ställa in träningen med Mikispikis också, jag som ville inviga mitt Sats kort :(
Istället låg jag i soffan och tog en promenad med Zoey. Vid 16-tiden åkte jag och hämtade mamma på jobbet och sen fortsatte vi till Ikea. Köpte lite småsaker såsom korgar, skohylla, galgar och massa massa ljuuus. Så nu är det super mysigt i mitt rum när alla ljusen är tända och det doftar rosor och sommaräng! 
Har lagt en ansiktsmask och tagit en långdusch med hårinpackning och grejer. Nu blir det lite kvällsfika och sen bums i säng. Imorgon väntar en lång dag på jobbet 9-19. I´m gonna die (typ)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0