Jag ser inget slut på det här.

Nu räcker det. Snön öser ner. Jag orkar aldrig mer. Om några år kommer man säkert kolla på självmordsstatestiken och kommer då konstatera att det är många som kommer ha tagit livet av sig våran 2010. Kommentaren kommer då vara "aha, men det är inte så konstigt. Det var ju den våren befolkningen tvingades ha vinterjackorna på sig i mitten på mars".
                                                                                                                                                       Har inte gjort så värst mycket mer än jobbat de senaste dagarna. Har spenderat tors-lör kväll på jobbet. Kul. Idag är dom snälla och låter mig gå hem kl 21. Tack så hemskt mycket. Mellan jobbpassen har jag bara ätit och sovit. Gott och skönt men väldigt väldigt osocialt. Om 1 timme börjar jobbet så nu kan jag inte ligga i sängen och dega längre. Dags för frukost och sen tar jag sparken till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0