jag var faktiskt tvungen. annars hade jag ångrat mig.

Innan 13-22.15-passet på jobbet idag smet jag förbi Stinsen en sväng. Var inte meningen att köpa något förutom lite piller på apoteket. Men jag hade så gott om tid så jag passade på att titta i affärerna och hittade en kanonsnygg vårjacka på Vero Moda som jag bara inte kunde låta hänga kvar. Jag behöver en till jacka nu till våren och den kostade bara 400 kr. Såg faktiskt ingen anledning till att inte köpa den. Åh, den kommer passa perfekt i London!

Imorgon har jag ett päronpass 17-21. Fyra fjantiga timmar. Det är både som att vara ledig men samtidigt är hela kvällen förstörd. Meeen, jag hinner med att göra lite saker på dagen ändå. Först ett träningspass klockan 12 och sen en mycket angenäm stund framför datorn tillsammans med Mikis :)                                                                                                                                                                                                  Snart är helgen slut för denna vecka men innan dess ska jag hinna svara på ett mejl från Johanna. Jag är så dålig, det är två veckor sen hon skickade och jag har inte svarat. Skäms. Hon har hunnit med två månader i Afrika, nu befinner hon sig i Australien och innan hon kommer hem i Juni ska hon svänga förbi Asien också. Tänk om jag också skulle kunna få vara ute och resa sådär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0