ledig dag 1

Det är söndag och jag är ledig - u n d e r b a r t! Har storslagna planer för denna dag. Började med att sova riktigt länge. Sen blev det lite deg i soffan framför Vasaloppet, nu har jag precis ätit frukost och ska göra mig i ordning för dagens bravader. Planen är att jag först ska hem till Zoey som är hos mamma och mysa med en promenad i vårsolen. Efter det ska jag ta bussen till Kista. Senare ikväll ska Jonas och jag äta middag och gå på bio men innan dess ska jag träna. Hade visst guldkort på Sats och det måste ju utnyttjas, haha! Fast eftersom jag inte har tränat på över fyra månader får det bli en mjukstart, annars kommer jag inte kunna gå imorgon. Jag tror att det kommer bli en supermysig dag och det blir bara bättre med att jag är ledig imorgon också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0