minus sju och strålande sol

God morgon! Jag hade några minuter över så jag passade på att krypa ner under täcket några minuter igen. Igår hade jag stora problem med att somna. Antingen var det för att jag inte hade varit vaken tillräckligt många timmer eller för att det är för mycket tankar som snurrar. Kan inte de kommande dagarna bara flyga förbi så det kan bli söndag. För då är jag ledig igen! 
Jag väntar stenhårt på att två saker ska dimpa ner i våran brevlåda och jag håller dubbla tummar för att någon av dom kommer idag. Eller helst båda, för det börjar bli lite bråttom! Nu ska jag dra på mig vinterjackan, mössa, halsduk och vantar för att traska femton minuter i det fina minus sju-gradiga solvädret för att komma till jobbet. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0