tisdagkväll

Publicerades mitt inlägg igår? Det står att det är det fast jag kan inte se det på min dator, skumt. Igår var det internationella kvinnodagen och det "firade" jag med träning och en god middag. Det blev kyckling med spenat och torkade tomater, en maträtt som Mikis lagade för några veckor sen. Den enda skillnaden var att jag hade hackad spenat istället för vanlig och därför såg det bara ut som en grön sörja, haha! Som tur var så smakade det likadant ändå :)
 
Idag var det ett långpass på jobbet som stod på schemat. 8-18 skulle jag härja runt i stormarknaden! För ovanlighetens skulle gick tiden super snabbt och när jag trodde att klockan var 15.40 var den egentligen 16.40. Dock kändes dagen av  i benen när jag kom hem och la mig i soffan. Ska nog skaffa mig en såndär stegräknare för att se hur mycket jag promenerar på jobbet. Det blir nog ett par tusen steg skulle jag tro. Förutom när jag har fast kassa förstås. 
Imorgon börjar jag inte förrän kl 15 och innan dess tänkte jag hinna med en sväng till gymmet. Klockan är satt på halv 10, dvs om 11,5 timmar! Fast egentligen spelar det ingen roll hur länge jag får sova för jag är lika trött när klockan ringer efter 4 timmars sömn som efter tretton. But i guess that´s me!

Kommentarer
Postat av: mikzor

ohlala, smarrmat! jag kom på att jag också hade hackad spenat första gången jag gjorde det och vi köpte "fel" till torsdagsmyset så du gjorde egentligen rätt, hehe

2010-03-11 @ 14:50:36
URL: http://frootie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0