två tre eller fyra

Det finns två positiva saker med att vädret är så grått och tråkigt. 
1. Snön försvinner
2. Jag får använda mina nya fina rosa stövlar!
                                                                                                                                                     Eller det finns säkert flera positiva saker med regnväder, men jag ville bara få fram att jag hade ett par nya gummistövlar och det skulle vara konstigt om jag bara sa en positiv sak med vädret och därför blev det två. Eller det hade kanske sett bättre ut med tre saker eller till och med fyra. Skit samma, jag har ett par nya fina rosa gummistövlar. Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0