en tiger?

Lunchen med Linda blev inte så intressant som jag hade hoppats på. Eller Linda var som vanligt jätte intressat men nu var det mer maten som jag tänkte på. Förväntade mig värsta grejen med att äta sushi men det var det tyvärr inte. Det slank ner och det kändes som jag hade ätit det flera gånger innan, haha. Det som blev intressant är en helt annan grej. Hade som sagt planer på att slinga håret hos frisören men istället köpte jag färg för 75:- på Ica och fixade det hemma istället. Linda var duktigt och allt kändes bra tills jag hade sköljt ur färgen och tittade mig i spegeln. Mitt blöta hår var randigt!! Det var tydliga slingor som gick från benan och ner på sidorna. Jag hade blivit en tiger. Linda dog av skratt och jag höll på att bryta ihop. Som tur var försvann tigerränderna när jag fönade håret och nu är det jättefint. Jag var riktigt rädd ett tag, vilket man kan skratta åt nu men då var det inte kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0