vår?

9-timmars passet susade förbi som en sommarvind. Eller nja, halvt. Det gick bra till sex och efter det var det lite segt, men precis som alltid gick klockan sakta men säkert framåt och tillslut kunde jag gå hem. Eller snarare pulsa! Det har bannemej snöat hela dagen. Minst 1gång/timmen kommenterade en kund vädret. Igår konstaterade vi att det var ovanligt många som hade dragit på sig vår- och skinnjackor men idag hade tyvärr alla fått byta tillbaka till dunjackan igen. Imorgon har jag hört att det ska bli sol och det håller jag tummarna för!
De senaste timmarna har spenderats i soffan med avbrott för en dusch. Kände att jag behövde varva ner lite från helgens jobb. Kikade på några glamourama-avsnitt och snicksnackade lite i telefonen. Nu är det dags för sängen och en sovmorgon för imorgon är jag ledig! Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0